Головна

В умовах нової школи педагог перестає бути єдиним авторитетним джерелом знань. А це вимагає змін у стосунках учителя і учнів, учителя і батьків. Завдання наставника – не лише дати учням певний обсяг знань і вмінь, але й сформувати компетенції людини, здатної творчо мислити, самостійно здобувати знання протягом усього життя, приймати рішення, мати свою позицію, допомогти адаптуватися в сучасних інформаційних умовах, навчити сприймати і розуміти інформацію, усвідомлювати наслідки її впливу. Тому інтеграція медіаосвіти з навчальними предметами – ефективна форма роботи.

18 серпня 2017 р. Міносвіти затвердило всеукраїнський експеримент з медіаосвіти на 2017-2022 роки «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику». Заходи із впровадження медіаосвіти є продовженням попереднього експериментального етапу, що тривав з 2011 до 2016 року, в рамках якого різними формами шкільної медіаосвіти було охоплено понад 40 тис. учнів. За вагомий внесок у розвиток медіаосвіти, активне впровадження інновацій, значні досягнення медіакультури молоді колектив Кременчуцького колегіуму №25 був нагороджений Грамотою НАН України. 

У нинішньому експерименті братиме участь 153 навчальних заклади різного рівня, серед яких і КНВК №25. 

Експеримент передбачає: 
- масове впровадження наскрізної медіаосвіти, тобто, починаючи з дошкільного віку (в дитсадочках) і до випуску із школи, а також включаючи професійну освіту; 
- внесення цього курсу в стратегічні освітні документи: для забезпечення інтегрованої медіаосвіти в різних предметних напрямах; 
- моніторинг медіаграмотності всіх учасників освітнього процесу; 
- створення мережі фахівців, які здатні швидко і адекватно реагувати на виклики життю і здоров'ю дітей, що кидає інформаційний простір.

Комментариев нет:

Отправить комментарий